Upoznajte se s tajnama učinkovitog oglašavanja na Facebooku i Googleu

0
Besplatne edukacije bit će i u Puli
Besplatne edukacije bit će i u Puli

Ova edukacija bi mogla biti prekretnica u vašoj dosadašnjoj komunikaciji i prilika da iz realnih i svakodnevnih primjera vidite što i kako treba koristiti kako bi vaši klijenti bili zadovoljni, a vaša marketinška komunikacija bolja i uspješnija. 

˝U vrijeme krize uvijek se traži način kako uštedjeti svaku moguću kunu, a obično prvo na udaru štednje bude marketing. Razlog više za korištenje društvenih mreža u poslovanju. Iako zahtijevaju dosta vremena društvene mreže su u svojoj suštini potpuno besplatan alat, a za one koji su u taj alat spremni uložiti i neki manji budžet primjeri iz prakse pokazuju da će im se višestruko vratiti ako je kampanja odrađena kako treba ˝, poručio je Antun Smolčić koji će održati edukaciju Osvojite tržište učinkovitim oglašavanjem na Googleu i Facebooku  na Poslovnom uzletu grada Pule 27. veljače 2015.na Fakultetu ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković” (Preradovićeva 1). Edukacije će za sve sudionike biti u potpunosti besplatne, a prijavu možete napraviti ovdje.

Naglasak će biti na konkretnim dobrim i lošim primjerima iz prakse te praktičnim trikovima kako ih izbjeći ili implementirati u svojoj poslovnoj komunikaciji. Polaznici edukacije će vidjeti primjere oglasa i postavljanja kampanja kako bi sami mogli prepoznati potrebe i koristi koje im može donijeti ovakav oblik oglašavanja.

˝Pričat ćemo o tekstualnim oglasima, slikovnim oglasima, ključnim riječima, grupama oglasa i kampanjama. Jedna od glavnih premisa edukacije je naučiti razliku između pretraživačke i prikazivačke Google oglašivačke mreže te kako iskoristiti karakteristike pojedine mreže u svoju korist˝, tvrdi Tin Klasić koji će na edukaciji govoriti o prednostima Google oglašivačke mreže.

Kako tvrdi Smolčić revoluciju koju su društvene mreže unijele u komunikaciji prema potencijalnim klijentima većina tvrtki još nije prihvatila ili je jednostavno nije svjesna iako je već godinama prisutna. ˝Način poslovanja se mijenja, a tvrtke se moraju početi prilagođavati tome i uvoditi inovacije u prezentaciji svojih znanja i ideja. Dvosmjerna komunikacija na društvenim mrežama može biti dobar početak u tom smjeru te izdvojiti tvrtku od konkurencije. Na temelju iskustva iz 24 sata i Večernjeg lista pojasnit ću koja je razlika između dobre i loše kampanje te kako ju uopće postaviti˝, kaže Smolčić.

˝Poduzetnici će moći sami prepoznati koji oblik oglašavanja bi njima najviše koristio, kakve tipove oglasa bi radili za svoje poduzeće, koje ključne riječi koristiti u kampanji te mnoga druga znanja potrebna za uspješan početak oglašavanja na Google oglašivačkoj mreži˝, poručio je Klasić.

Upoznajte se s Cloud uslugama

Prethodno edukaciji o prednostima Googlea i Facebooka biti će edukacija o Cloud uslugama. ˝Osnovni cilj je demistificirati pojam cloud. Većina ljudi misli da cloud usluge nisu dovoljno sigurne za njihovo poslovanje. Naučit ćete kako povezati stvari koje inače na dnevnoj bazi koristite u poslu, poput Gmaila i internet bankarstva i koristite ih u svojim poslovnim izazovima ˝, pojasnio je cilj predavanja  Krešimir Jusup HT-ov predavač. 

Jusup napominje da će pokazati polaznicima kako ne moraju nužno biti vezani za ured da bi mogli obavljati posao. Uz korištenje cloud usluge na jeftiniji, dostupniji i sigurniji način ˝ured˝ je tamo gdje ste vi. Osim novih znanja i detaljnih informacija, polaznici će dobiti trideset dana probnog roka za korištenje HT-ove cloud usluge.

Program svih edukacija koje očekuju poduzetnike i obrtnike možete vidjeti ovdje, a osigurati svoje mjesto na besplatnim edukacijama možete ovdje.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa