Pozitivna obrtnička priča iz središnje Istre

0
Tatjana i Boris Benić
Tatjana i Boris Benić

Kraj 2015. godine za Salon zavjesa B.T. Dekori, obiteljski obrt Borisa i Tatjane Benić, značio je kraj četvrte godine uspješnog egzistiranja na tržištu s ponudom izrade zavjesa i dekora i njihovog monitiranja. 

„Zbog kriznih vremena bili smo prisiljeni odustati od našeg dotadašnjeg načina poslovanja i okrenuti se običnom kupcu s kojim je drukčiji tempo i obim posla te sigurnija naplata. Supruga Tatjana je školovani tekstilac, imala je jedanaest godina radnog iskustva u struci, došli smo do dobavljača tkanina i odlučili se upustiti u taj posao“, priča Boris Benić.

Smješteni su u središnjoj Istri, na pet kilometara od Pazina uz cestu u smjeru Labina, ali, najmanje djeluju na ovom području, nešto više na području ostatka Istre, a većina kupaca dolazi im s područja Rijeke i Opatije.

Upitali smo Borisa Benića kakvom ocjenjuje poslovnu 2015. godinu?
- S obzirom da smo relativno novi na tržištu, možemo reći da smo poprilično zadovoljni  postignutim rezultatima u protekloj godini. Kako je posao uređenja interijera poprilično zahtjevan, ključ uspjeha je zadobiti povjerenje kupaca što je teško postići u kratkom vremenu, ali kako vrijeme odmiče vidljivi su i rezultati. U današnje vrijeme na tržištu ima raznih proizvoda upitne kvalitete tako da je kupce teško uvjeriti da ste baš vi njihov pravi odabir.

* Što su kupci najviše traže, odnosno kakve trendove zapažate na tržištu?
- Budući da smo usmjereni većinom prema fizičkim osobama - građanima, ukusi se veoma razlikuju. Susrećemo se s kupcima koji traže nešto najmodernije a isto tako imamo i kupaca koji se okreću klasici tj. tradicionalnom stilu. Nastojimo izići u susret svakome te zajedno doći do nekog najoptimalnijeg rješenja, te kreativnošću i sposobnošću stvaranja doći do novih jedinstvenih ideja.

* Što ste novo unijeli u ponudu 2015. godine i što ćete novo unijeti ove godine?
- Glavna novost u našoj ponudi koju smo uveli u protekloj godini je da naše kupce posjećujemo u njihovom domu te je tako najlakše isprezentirati proizvod, a kupac bude najbolje upoznat sa svim detaljima. Radimo na principu da nas kupci najprije telefonski kontaktiraju, izraze neke svoje želje te ih na osnovu toga  posjećujemo s uzorcima zavjesa i dekora. Na taj način kupac si najlakše predoči kako će mu se odabrana zavjesa uklopiti u njegov prostor. Svi kupci su dobrodošli i u naš izložbeni salon gdje mogu vidjeti desetak izloženih modela u prirodnoj veličini, s time da je poželjno da nas prije kontaktiraju jer zbog čestih izmjera i montaža znamo biti odsutni.

* Zar je moguće da posjetite svakog kupca?
- Da, svaki kupac koji izrazi želju da ga posjetimo, a da pri tome opremi barem dio stana, mi ga posjećujemo. Dolazak na teren ne naplaćujemo, a naš dolazak nije uvjetovan kupnjom.

* S obzirom na veliku ponudu na tržištu, čime pridobivate povjerenje kupaca?
- Prilagođavamo se slobodnom vremenu kupca te bez obzira na naše radno vrijeme dogovaramo termin koji kupcu najviše odgovara. Pružamo kompletnu uslugu od izmjere do montaže. Kupce uvijek savjetujemo, ali ne namećemo neke svoje ideje. Naša osnovna misao vodilja je da se ne daje naglasak na samu cijenu tkanine nego na kreativnost same izrade. Drugim rječima, lijepa zavjesa ne mora biti i skupa zavjesa", zaključio je Boris Benić. (R.S.)

Kontakt telefon 052 692 263

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa