Kako koristiti web za oglašavanje i pristup klijentu
Udruga diplomiranih studenata Alumni Politehnike Pula organizirala je edukativno predavanje „WEB marketing: internet putevi do klijenta“ koje se održalo 27. travnja u prostorima Politehnike Pula – Visoke tehničko poslovne škole. Na predavanju su polaznici mogli čuti o suvremenom pristupu poslovanju te uspostavljanju virtualnih organizacija u cilju podizanja efikasnosti i performansa poslovanja. Svim zainteresiranima predavači su približili pojmove i metode WEB marketinga i približavanje budućim klijentima, kao i pravilno korištenje WEB prostora i društvenih mreža u svrhu oglašavanja.
Predavali su prof. dr.sc. Saša Petar, autor 26 poslovnih knjiga i profesor na više fakulteta, sa temom „Virtualna organizacija poslovanja“. Miško Macolić Tomičić spec.ing. kreativnog menadžmenta, CEO i osnivač platforme „Essence of Croatia“, predavač na akademiji „#Poduzetnik“, sa temom „Društvene mreže i SEO optimizacija“. Branko Mejak dipl.ing. politehnike, osnivač i direktor marketing agencije Mijena, certificirani Google stručnjak, sa temom „Google AdWords kao prodajni kanal“.
Predavanje je pratilo 40-ak uzvanika koji su predavanje popratili sa pozitivnim kritikama. Nakon predavanja, nastavilo se druženje sa predavačima uz diskusiju na temu i razgledavanje stalne postave izložbe: “Tri stoljeća Pule kroz tri kuća broja“. Više informacija o predavanju dostupno je na web stranicama Alumni Udruge i facebook stranici Alumni udruga Politehnike Pula.