Brioni opet otkazali linije, ne zna se zašto
Po svemu sudeći, nešto se doista čudno događa s autobusnim linijama tvrtke Brioni Pula. Naime, nakon što smo pisali o slučaju nedolaska autobusa na kolodvor u Rijeku, što je jednog Istranina dovelo u prilično nezgodan položaj, doznali smo da takvi slučajevi nisu izolirani. Tjedan ranije ponovila se slična stvar, a onda su nam na jednom istarskom kolodvoru rekli da već godinu dana ne prodaju karte tvrtke Brioni Pula.
„Dio autobusa na nekim linijama u posljednje vrijeme jednostavno ne dođe. Obično stave na internet koji autobusi, kada i na kojim linijama neće prometovati. U čemu je problem, morate pitati njih“, rekli su nam na šalteru jednog istarskog kolodvora.
To smo i učinili, pa smo odgovornima u Brionima uputili email zatraživši pojašnjenje o razlozima takvog stanja, no do zaključenja ovog teksta nismo dobili odgovore. Budući da su na svojim stranicama raspisali natječaj za vozača, zanimalo nas je i je li riječ o problemu s kadrovima, odnosno odljevu u EU, no ostali smo uskraćeni i za to pojašnjenje.
Na stranicama Briona 4. srpnja stajala je objava da tog i prethodnog dana dio linija neće prometovati, te su navedene satnice autobusa koji neće prometovati. Kad smo ponovno posjetili njihovu stranicu 5. srpnja, tu objavu nismo mogli naći, no stajala je obavijest i isprika putnicima slijedećeg sadržaja: „Obavještavamo cijenjene putnike da dana 5. srpnja 2017. g. neće prometovati sljedeće autobusne linije: Pula - Rijeka u 6:00 h i 18:00 h i linije u povratku Rijeka - Pula u 8:30 h i 20:30 h, te linija Rovinj - Pula u 4:45 h. Hvala na razumijevanju!“
Zanimljivo je da su nedavno iz tvrtke FlixBus, koja se bavi prijevozom turista po različitim zemljama EU-a objavili ulazak u partnerstvo s Brionima. ˝Uz podršku lokalnog partnera, ujedno i najjačeg partnera s tog područja Brioni Pula, koji su uz nas od samih početaka, uspjeli smo učiniti Istru još zelenijom i dostupnijom. Osim što smo kroz interkonekcije povezali Istru s gotovo cijelom Europom, omogućili smo i jednostavniji dolazak turista iz svih krajeva Europe.˝ - izjavio je svojedobno Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju. Brioni Pula su za potrebe širenja tržišta i jačanja poslovanja investirali u dodatnih 9 zelenih autobusa, što je inače zaštitna boja FlixBusa, a koju nosi većina autobusa te tvrtke.
Iako se autobusne karte mogu kupiti i na internetskim stranicama Briona, gdje uostalom piše i koje su linije otkazane, šteta je što na kraju nagrabuse oni koji nemaju internet. Osim toga, ukoliko otkazivanje postaje praksa, zove li se to više uopće linijom? Je li možda zelenjenje turističkih buseva po Europi razlog manjka bijelih buseva na međugradskim linijama unutar Hrvatske zasad ostaje nepoznanica. (Kristian Stepčić Reisman)