Grad Vodnjan

Pastrovicchio reorganizira gradsku upravu: tri pročelnika postaju višak

0
Edi Pastrovicchio, gradonačelnik Vodnjana
Edi Pastrovicchio, gradonačelnik Vodnjana

Gradonačelnik Vodnjana Edi Pastrovicchio je objavioi da je prijedlog Odluke o ustroju i djelokrugu upravnih tijela Grada Vodnjana gotov te da će se o njemu izjasniti vijećnici na 3. sjednici Gradskog vijeća u petak 30. srpnja .

"Nova reorganizacija potrebna nam je da bi realizirali planove o stvaranju transparentnije i racionalnije javne uprave. Preustroj smo shvatili vrlo ozbiljno, zato je i njegova izrada potrajala, a cijelo smo se razdoblje vodili idejom da strukturiramo upravu na način da bude brza, odgovorna, štedljiva i otvorena građanima. Za to je odrađeno jako puno razgovora i stručnog savjetovanja. Razmatrano je i kako su u našem okruženja ustrojene druge uprave te su sagledani primjeri dobre prakse. Na prvom nam je mjestu bilo ipak uvažavanje svih specifičnosti Vodnjanštine", rekao je Pastrovicchio te naveo osnovne promjene koje donosi reorganizacija.

Kao najvažnije, gradska uprava se s dosadašnjih pet (5) upravnih odjela smanjuje na dva (2), a spajanjem određenih upravnih odjela ostvaruje se bolja koordinacija i omogućuje brže rješavanje predmeta.

 

Dva upravna odjela imat će i posebno ustrojene jedinice:

1. Upravni odjel za opću upravu, gospodarstvo, EU projekte i javnu nabavu: Odsjek za opće poslove, društvene djelatnosti, lokalnu i mjesnu samoupravu; Odsjek za proračun i financije; Odsjek za pravne poslove i Odsjek za gospodarstvo i EU projekte i javnu nabavu.

2. Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav, gradnju i zaštitu okoliša: Odsjek za prostorno uređenje i gradnju i Odsjek za komunalni sustav i zaštitu okoliša.

Protokolarne, savjetodavne i stručno-administrativne poslove dosadašnjeg Upravnog odjela za poslove gradonačelnika preuzet će Odsjek za opće poslove, društvene djelatnosti, lokalnu i mjesnu samoupravu.

Prema prijedlogu Odluke, gradonačelnik donosi posebnu odluku o dvama službenicima koji će nakon stupanja na snagu ove Odluke, a do imenovanja pročelnika upravnih tijela, biti privremeno ovlašteni za obavljanje poslova iz djelokruga pročelnika. U roku od 30 dana bit će donijeti i pravilnici o unutarnjem redu, a nakon toga i rješenja o rasporedu na radna mjesta, najkasnije u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu pravilnika.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa