U jednoj godini mobitel mu četiri puta bio na popravku, a HT mu neda novi zbog – servisera!

0
Emil Burić (liievo)
Emil Burić (liievo)

Na nasrtljive telefonske pozive raznoraznih agencija koje rade za Hrvatski telekom te starijima i nemoćnima prodaju stvari koje im ne trebaju već smo navikli. Slušali smo i priče o paketima Max TV-a koje nismo naručili, ali je potpis primitka poštaru bio dovoljan da čovjeku pošalju račun.

A ako je suditi po priči Puležana Emila Burića, čak i kad nešto kupimo pri zdravoj pameti i bez prisile, ne treba očekivati da će navedeni predmet dugo služiti svrsi, odnosno da se neće raspasti u roku od tjedan dana. Naš je sugovornik, naime, kupio mobitel, odnosno android, ali umjesto uživanja u novom gadgetu, uslijedile su muke. Evo kako je sve počelo.   

„Podvalili su mi kvarljiv uređaj

"Dana 18. prosinca 2013. godine kupio sam mobitel HUAWEI Y 300 u poslovnici Hrvatskog telekoma u Puli. Od tada pa do danas mobitel je bio četiri puta na servisu i jednom na otključavanju. Prvi popravak je bio već 24. siječnja 2014. kada je zamijenjena matična ploča. Drugi je bio 18. kolovoza prilikom kojega je zamijenjen dodirni ekran. Treći popravak je bio 19. studenog kada su se pojavile dvije crne crte na zaslonu koji je po drugi put zamijenjen. Četvrti popravak je bio 19. lipnja 2015. iz razloga prigušenog i neadekvatnog zvonjenja, a postavke zvona su podešene na maksimum", ispričao nam je Burić i dodao da zbog brojnih kvarova ne pristaje na novo servisiranje, nego želi novi mobitel, na što, kako kaže, ima pravo po Zakonu o obveznim odnosima.

Inače, mobitel po njegovu mišljenju uopće nije bio jeftin jer je u slobodnoj prodaji koštao oko 1.500 kuna, a s pretplatom na 24 mjeseca HT ga je davao za oko 98 kuna. 

"Podvalili su mi kvarljiv uređaj, ali ovo učestalo servisiranje je prevršilo svaku mjeru. Mobitel je sad već četvrti put popravljen i 'čeka' u T com centru u Puli. Nisam i ne namjeravam ga podignuti jer se ne žeIim dovoditi u situaciju da ga peti put nosim na servis. Očito s tim mobitelom nešto ne štima od samoga početka", priča naš sugovornik, ističući da je na cijelu tu situaciju s mobitelom izgubio mnogo energije i vremena, te će vrlo vjerojatno sa svoja dva broja u obitelji preći kod drugog teleoperatera.

HT: Samo ovlašteni servis utvrđuje koji kvarovi podliježu jamstvu

HT, jedna od najjačih domaćih tvrtki u vlasništvu njemačke multinacionalke, u odgovoru Buriću navodi da mu ne mogu dati novi uređaj zbog - gospodina u plavoj kuti koji popravlja stare televizore, telefone i ostale elektronske tričarije! Naime, nakon detaljnog navođenja što je, kada i kako popravljeno na Burićevu mobitelu, uz obavezan zaključak - "uređaj testiran, radi ispravno", HT zaključuje:

"Servis je jedini ovlašten i stručan nakon pregleda odrediti eventualni nedostatak ili kvar na mobilnom uređaju, odnosno ovlašteni servis utvrđuje koji kvarovi podliježu jamstvu te se na temelju pisanog obrazloženja servisa, određuje i moguća zamjena neispravnog uređaja za novi. Iskreno žalimo zbog iskazanog nezadovoljstva koje je dovelo do ovog prigovora, međutim, nakon zaprimljenog očitovanja ovlaštenog servisa, uz potpuno uvažavanje Vašeg mišljenja, nažalost, nismo u mogućnosti udovoljiti Vašem zahtjevu“.

Burićev zahtjev za novim mobitelom trenutno je na drugostopanjskom povjerenstvu HT-a, a svima nama ostaje pouka da ne nasjedamo šarenim reklamama i zaraznim jingleovima, jer račun se HT-u platiti mora, a za sve loše kriv je serviser, student koji nam je preko agencije uvalio ugovor ili možda čak i slučajni prolaznik. (Kristian Stepčić Reisman)

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa